Hieronder staat een aantal antwoorden op vragen die veel aan ons worden gesteld.
Staat uw vraag er niet bij dan kunt u altijd contact opnemen met onze praktijk. Wij zullen deze dan, of meteen en anders zo snel mogelijk beantwoorden. Het is ook mogelijk het vragenformulier onder aan deze pagina in te vullen.
Voor het maken van een afspraak of dringende vragen over uw dier adviseren wij u om ons altijd te bellen op:

010-2470110.

Antwoorden op veelgestelde vragen

  • Wanneer is de praktijk open?

    Wanneer is de praktijk open?

    Openingstijden:
    Maandag t/m vrijdag: 8.30 -19.30 uur (Behandeling uitsluitend na telefonische afspraak).

  • Kan ik zonder afspraak naar de praktijk komen?

    Kan ik zonder afspraak naar de praktijk komen?

    Nee, de bedoeling is dat u eerst belt om een afspraak te maken.

  • Waarom moet u eerst een afspraak maken?

    Waarom moet u eerst een afspraak maken?

    Door op afspraak te werken, kunnen we u en uw huisdier optimaal van dienst zijn. Lange wachttijden blijven u bespaard en er is meer tijd voor de behandeling van en zorg voor uw huisdier.

  • Waar kan ik buiten openingstijden terecht?

    Waar kan ik buiten openingstijden terecht?

    Bent u cliënt van onze kliniek, dan kunt u bij een spoedgeval ‘s avonds en in het weekeinde bellen met het nummer 0900 333 8 333

  • Kan ik mijn auto parkeren bij de praktijk?

    Kan ik mijn auto parkeren bij de praktijk?

    In de directe omgeving van de praktijk is voldoende gratis parkeerruimte.

  • Hoe bereik ik de praktijk met het openbaar vervoer?

    Hoe bereik ik de praktijk met het openbaar vervoer?

    Dierenkliniek Schiedam-Noord is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. De volgende bus- en tramlijnen brengen u dicht bij de praktijk:
    • Tram 21: Halte Pr. Beatrixlaan
    • Tram 23: Halte Pr. Beatrixlaan
    • Bus 57: Halte Laan van Bol’Es

  • Mijn dier is ziek, wat moet ik doen?

    Mijn dier is ziek, wat moet ik doen?

    Wat er ook aan de hand is, neem altijd eerst telefonisch contact op met de praktijk. Een van onze assistentes schat samen met u in of het nodig om met uw huisdier op consult te komen.

  • Hoe kan ik betalen?

    Hoe kan ik betalen?

    Als regel geldt dat u de behandeling en eventueel benodigde medicijnen direct betaalt. U kunt contant betalen of pinnen. Het is niet mogelijk achteraf een rekening te ontvangen.

  • Kan ik medicijnen kopen op de praktijk?

    Kan ik medicijnen kopen op de praktijk?

    Ja, dat kan, maar pas als de klachten van uw huisdier bekend zijn. We geven daarom nooit medicijnen mee zonder uw huisdier onderzocht te hebben. Sommige dieren die onder behandeling zijn, hebben langere tijd medicijnen of een speciaal dieet nodig. Deze zijn aan de balie af te halen tijdens openingsuren van de praktijk (8.30-19.30 uur).

  • Kan ik bij jullie terecht met mijn schildpad of reptiel?

    Kan ik bij jullie terecht met mijn schildpad of reptiel?

    U kunt bij ons terecht met uw schildpad of reptiel. Eén van onze dierenartsen heeft veel ervaring met exotische diersoorten waaronder schildpadden en reptielen

Vraag het aan ons

Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Onderwerp

Uw vraag